פתרונות מבוססי   QlikView
לניהול שיווק ומכירות

רוצים לשלוט במחזור המכירות בכל רגע נתון?
מעוניינים לדעת בדיוק מהי רווחיות החברה?
רוצים להגדיר יעדי שיווק מדידים? שלבו מערכת BI איכותית בארגון שלכם.

חברות שרוצות להגדיל את היקפי המכירות, חייבות להעניק למנהלי השיווק והמכירות את הכלים הטובים ביותר לביצוע המשימה. והכלים הטובים ביותר הם כלי ה-BI.

איסוף נתונים, הפקת מידע, יצירת ידע,הנעה לפעולה

בעזרת מערכת BI הכוללת מערכת ניהול לקוחות מתקדמת, יכולים מנכ"לים וסמנכ"לי השיווק והמכירות לאחד נתונים הנמצאים על גבי תוכנות ERP ומערכות נוספות בארגון ולהפיק מהם ידע בעל ערך, וזאת על מנת למצות את המידע הפנים-ארגוני לטובת יעדי השיווק והמכירה. בכירי החברה יכולים לנסח שאילתות, תחקורים וניתוחים דינאמיים בתחום השיווק והמכירות ולקבל תשובות כירורגיות כבסיס לקבלת החלטות מדויקות ויישומן בשטח.

 

הטמעה חכמה של מערכת BI של Qlikview בארגון תאפשר להנהלת החברה:

  • להבין בכל נקודת זמן את הסטטוס הנוכחי ביחס ליעדי המכירות שנקבעו
  • לעקוב אחר החלטות בזמן אמת
  • להצליב מידע בין תקופות שונות ולקבוע יעדים ריאליים לעתיד
  • לנסח בחכמה את אסטרטגיית המכירות
  • לבנות את תכנית השיווק השנתית
  • לקבוע מדדי הצלחה וצמיחה לאנשי השיווק והמכירות בארגון, כבסיס למדידה ולתגמול
  • לבצע דירוגי מוצרים, לקוחות, אזורי פעילות וחברות
  • לאחד מידע ארגוני המגיע מחברות בנות ומיחידות רווח והפסד נפרדות

     

ממשק המערכת מותאם לבכירי הארגון, תומך בקבלת החלטות מושכלות ומאפשר למנהלים לנתח מידע המופק על ידי תוכנות ERP, לאחדו עם מידע ממחלקות נוספות בארגון ולהפיק ידע הרלוונטי להשלמת אסטרטגיית הפעולה הנדרשת. הממשק הנוח של QlikView מעניק למנהלי השיווק והמכירות תובנות מדויקות בנוגע ל:

  • מחזורי מכירות
  • מכירות יומיות (daily sales)
  • אזורי השקעה מועדפים
  • יעדי שיווק ומכירה
  • תחזיות מתגלגלות
  • גיול חובות
  • ציון עמידה בזמני אספקה
  • רווחים צפויים מעסקאות עתידיות
  • קביעת תמחור של שירותים ומוצרים
  • זמינותן של יחידות ארגוניות בהקשרים ספציפיים (תכנון חומר, ייצור, רכש ועוד)
  • ועוד לפי צורך ודרישה
From_Real_Life-Sales-Estimated_Sales_of_Current-and_Accumulated_periods_including_Expected_Profit
ניתוח רווחיות ומכירות (בפועל ו/או תחזיות) ביחס לתקופות עבר ותכניות עבודה
השוואה תקופתית של GPM ביחס לנפח המכירות באזורים שונים
ניתוח ה-Top /Bottom "N" מכירות לפי ממדים שונים

לחצו כאן לקרוא עוד על גרינהאוס.  
זקוקים למידע נוסף? צרו קשר בטלפון 03-9449911  או שלחו דוא"ל ל-info@greenhouse.co.il